anis.paris.london.oneday
F R I E N D S !
Wednesday 23 May 2012 ✿ 01:02 ✿ 0 Paris
asalamualaikumm :) sejak dekat2 nak p uitm ni aku rajin sungguh la update blog ni ka .huhu sebab nanty p sana aku tak bwk lappy kod mgu pertama kat sana .kalau online pown anis online guna BB ja .facebook jarang sangat nak buka sbb dah boring la dg fecebook .tapi kalau kod twitter tuhh boleh dikatakan 24jam cek buka .bgn tidoq tgk twitter .nak tdoq pown tgk twitter dulu .hehe .so kalau nak keep in touch dgn anis boleh ja tweet anis dekat sini ----> tekan sini .follow jgn tak follow okay :)

hmm lebih kurang lagi dua minggu mcm tu la anis nak p uitm dh .aiee .syok ?hmm tak sangat la sbb takda mbe kod .anis takot nanty salah pilih mbe lak kat sana .lagi pown nanty rinduu la dekat mbe mbe baik anis :( .depa suma tak blaja sekali dg anis dh .rinduu oii rinduu .takpala nanty balik cuti hampa jgn dok buat lupa aku lak weii .aku tau hampa dok kat KL pown,jgn dok bt sombong dgn aku lak nah .aku sepak juboq hampaa :P .aku doakan yg terbaik untuk kita .

eh btw aku dah buang 2 orang hamba Allah ni dari hidup aku .aku takmau amek tau dah pasai depa .suka hati depa la nak jadi apa pown .selama ni aku bg madu kat hampa ,hampa bg racun dekat aku .aku ingat hati hampa tu takda la nak busuk sangat kan .tapi aku tak sangka hati hampa tu busuk dari bangkai hampa tau dak !aku buat baik dgn hampa ,hampa boleh dok mengata dekat belakang .tu la org kata kan ,mai time susah baru nak cari aku .time hampa senang buat aku mcm org hina sangat .fine weyh takpa aku mcm mana takpa .dulu hampa mengata aku jugak kan tapi aku maafkan .kali ni sampai bila2 aku tak maafkan dh kod .so harap hampa faham la .jgn nk buat baik dh dgn aku sbb aku lani dh tak nampak dh hampa .hampa dua org boleh p mampoih dgn life hampa yg mcm cibai tu .

                                      
syukor aku still ada mbe baik aku yg terbaik .susah senang kita sama2 kan .tak rugi kenai hampa .hmm .eh readers trsyg .nak tya boleh ?apa perasaan hampa bila org bebai dekat hampa diatas sbb yg kita taktau kenapa ?apa hampa rasa eh .anis rasa geram mcm nak p sepak juboq dia jaa .ada sorang mbe anis ni tiba2 lak bebai dekat anis .anis bengang gila bila dok bt mcm anis ni bt salah besaq gila .lepastuu time dia susah or nak mintak tlg apa2 baru tau ckp baik dgn anis .ayat manis kalah gula .mai tang dia tak perlukan anis ni lupa hbes .p mana pown mana ingt anis dh .tau la dia segak plus seksi pown .anis ni bukan segak plus seksi mcm dia .tapi hati anis ni bukan tak reti nak berasa .sabar ja selagi boleh sabar kan .hm hmmm 

                                                
yaya .org yg hampa syg lebih tu la yg akan buat hampa sengsara .syg la boyfie hampa tuu okay .anis bukan halang tapi just nak ingatkan ja .time hampa menangis boyfie hampa tuu ka yg mai teman hampa ,yg mai lap air mata hampa ,yg mai buat hampa senyum .kalau yaa takpala .anis harap hampa bahagia selalu laa .tapi ingat la kalau lepas ni anis tak angkat kol ka apa ka jgn dok heran pasai apa nah .tepuk dada tanya apa salah hampa okay .anis ada boyfie jugak tapi kwn2 ni anis tak penah eh nak lupa .time anis kua dating pon kalau hampa mintak tlg anis tlg .cuba hampa kalau tgh dating .ada nak agkat fon kalau anis kol ,aieee .takmau nak kata panjang2 cuma nak hampa tau AKU BERASA DGN CARA HAMPA .

alhamdulillah anis still ada sorng dua lagi mbe yg tak mcm tuhh .terima kasih laa .anis hargai sangat2 .lama dh anis berasa bila dgn depa tuu .kadang2 anis terpikir tau dak .anis ni tak layak lak kwn dgn depa .depa dgn anis mcm langit dgn bumi .anis bukan ada mcm depa ada .selalu ja susahkan depa .insyaallah wei kalau aku dh ada suma yg boleh aku bg hampa rasa aku sama taraf dgn hampa ,aku akan bg wei .aku takmau nak sebut sapa dlm setiap cerita di atas sbb aku still lagi nak jaga hati hampa .tapi kalau hampa berasa bagus la .kalau aku sedih pown sekarang ni aku sorang2 ja wei .aku lepak pown sorang2 ja .takpa wei aku redha :') 

                                        

Older PostNewer Post
Navigation here


Talking Here


Hello guys :) Hai and Hai . i'm anis ,owner for this blog . do follow me ! please respect my blog . thanks you babe :)


Rules Here


Please respect my blog if you are stalking ! At the first ! Lets follow this blog or i'll kill you*joking dude*

Credits



Shoutbox