anis.paris.london.oneday
cinta tak semestinya memiliki
Wednesday 24 April 2013 ✿ 10:30 ✿ 0 Paris
eh haii lama bebenor tak update blog tersyg ni .bukan tak mau update tapi perasaan malas selalu menjalar dalam diri ini .haha .skema pulak ayat :) .eh apa khabar org disana disitu diatas dibawah didepan dibelakang dan dimana mana saja :) sekarang pukul 12.23am .anis rasa nak update pasai satu benda yang anis dah simpan lama dh pasai ni .kalau rasa tak mau dengar boleh la tekan pangkah di atas tuu :D .kisah hidup ni .hahaha .kalau rasa annoying tu sory la sbb anis dh rasa blog ni mcm diary anis :)

hmm dulu anis ada cerita kan anis ada kwn dgn sorang budak ni .kami mesra tapi tak declare couple pown .kan ada kan .dan anis ada ckp anis dah jatuh cinta dgn dia kan .hmm yes tu betul .heee mbe anis ckp sngnya anis jatuh cinta dgn org .yes betul la tuu .mmg anis sng jatuh cinta dgn org yg care gila dekat anis .tapi kali ni anis jatuh cinta lain mcm sikit .hahaha :') selalu kalau anis jatuh cinta dekat org tu anis tgu org tu yg mai mulakan apa yg patut tapi kali ni anis sendiri pegi ckp dekat dia .haaa *jgn terkejut* yess ,anis p mengaku dekat dia anis suka dia .nampak tak mcm mana anis betui2 suka dekat dia .selalu kalau anis suka dekat org tu tapi kalau org tu lenmb sngt nak bg responds anis blahh jaa .*ihh mcm playgirls lak aku ni* tapi kali ni lainn sangat ...... hmmm *sigh*


anis mengaku dkt dia pown sbb atas dorongan sorang kwn baik anis yg suh .dia ckp lagi anis pendam lagi anis sakit .so baik anis ngaku . kalau dia tolak pown sekurang kurangnya anis tau apa dia rasa .takdala tertnya2 mcm ni .disebabkan itu la anis berani p mengaku .masa nak mengaku tu bapakkk sakit perut gilaa .tangan mengeletar .berpeluh siap .haha .suma ini terjadi sbb first time nak buat mcm ni .haha .tapi itsokay demi satu kepastian *acewahh ayat cannot go .haha*  then result anis lepas anis bgtau tu adalah berita buruk .haha .yaa sangat buruk .tsktsk .air mata automatik keluar .haha .tapi its okay anis mampu nanges smbil tersenyum .hihi :')

dia ckp dia anggap kami kwn ja dia tkmau ada komitment apa2 sekarang ni .haha .itsokayy lahh superman :') .tah la tak tau nak ckp mcm mana .hmm .satu benda ja anis nak hampa pikir .anis mmg mudah syg org tapi anis susah nak mengaku kat org tu dan kalau org tu mcm lemb sngt nak bg respon anis blah ja .tapi dgn dia ni anis boleh pulak p mengaku sendiri then smpai sekarang ni anis syg dia *ondway nak buang syg ni* dah umo 19 ni dah matang kod sbb tu anis rasa mcm rasa syg anis kat dia ni bukan main main .HAHA .so funny la ayat cek ni tapi its true .i do love him so much ,hmm :(

pernah dengar lagu judika ?bukan dia tapi aku tu .pernah dengar .kalau tak pernah dengar p buka youtube then dengar .haha .lirik dia mmg perghhh sayu ahh .ku akui sungguh beratnya meninggalkan dirimu yang pernah ada namun harus ku lakukan kerna ku tahu ini yg terbaik .yess itu la apa yg saya rasa sekarang ni .berat sangat .susah nak buangg dari otak ni pasal awak :') tapi its okayy anis kuat anis try slow slow okay :)

anis tersengaja stalk fb dia ritu then terbaca satu wallpost ni yg ada unsur2 mengatakan dia dah ada yg punya .jyeahh terbaikk lahh .hebat permainan awak .kalau awal awal awak ckp awk dh ada yg punya kan baik .hihi takda la saya nak letak harapan :) hmm mai sini anis nak ckp kenapa anis suka dia .dan sekali pesanan utk dia walaupun anis tau dia tak baca .haha :')



dear superman ,
saya suka awk sbb saya rasa awak lain sngt dari yg lain .kita mcm satu kepala tau dak .boleh melawak apa saja .walaupun kdg2 saya gegeh duk buat merajuk tapi tu saja nak tarik perhatian awak .mybe .awak ni caring sangat tauu .seriussss .kita tak sama umo tapi kita satu sem tu yg buat awak lain sangat .mybe lebih matang dari saya .hmm .awak selalu guna ayat 'kita' ,tu buatkan saya rasa awak dgn saya dekat sngt even kita jauhh .hmm .serious talk i miss this word 'hati kita' .how so sweet .awak selalu cakap jaga hati kita elok2 .damm so touching bila dengar .awak selalu mintak saya hantar hati saya dekat awak .hantar dekat malinja ;') kenangan semua ni .hmm then setiap malam sebelum nak tido awak wish gudnite then bg bunga rose .mcm mana laa saya boleh nak lupakan awk .hmm .insyaallah saya akan cuba jugak .awak ,kalau awak nak tahu setiap kali saya solat saya akan doakan utk awk .doakan awk bahagia .doakan awk setiasa sehat .doakan awk tabah hadapi dugaan dan saya selalu doa supaya saya boleh lupakan awak :') .itu yg awak mahu kan .hihi .haritu ada kita msg awk ckp awak sentiasa dan selalu doakan saya .hmm tak tau la betul ke tak tapi saya tahu awak baik sngt .anak yg baik kwn yg baik dan saya tahu awak akan jadi pemimpin yg baik :) .akhir kata ,saya harap cita cita awk utk jadi perdana menteri tu tercapai .saya sokong dari jauh :') selamat tinggal s </3


eh dah panjang la .tak sedarr .hahaha .lagu hafiz yg baru ni sedap sangat .bahagiamu deritaku .ohsemm .sayu sayu . siksanya terima kau  teman biasa .tinggalkan ku perlahan lahan ku terima .semakin ku sakit semakin kau bahagia .makan dalam lirik dia ni .hihi .apa apa pown ANIS KUAT :') .




Older PostNewer Post
Navigation here


Talking Here


Hello guys :) Hai and Hai . i'm anis ,owner for this blog . do follow me ! please respect my blog . thanks you babe :)


Rules Here


Please respect my blog if you are stalking ! At the first ! Lets follow this blog or i'll kill you*joking dude*

Credits



Shoutbox