anis.paris.london.oneday
nothing just thinking
Wednesday 15 May 2013 ✿ 10:39 ✿ 0 Paris
haiii *muka tak bermaya* taktau nak ckp apa dan taktau nak karang apa .cuma nak luah yang anis rinduu s .hmm *sigh* kenapalaa kali ni susah betui nak lupa org .hmm .even anis rapat dgn ramai laki tapi anis still tak boleh nak suka depa bila depa mintak couple .seriusss anis ta boleh nak go on degan org yg anis tak syg .nanti anis rasa geli mcm mana tahh .

S ,betui ha hampa tak rasa apa yg kami rasa ?:') hampa mmg kwn yang baik sangat .kami harap hampa sihat selalu .solat jgn tnggal .kalau migrain makan ubat tau .jaga kesihatan nahh s ! erghhh tak boleh nak ckp dpn dia takut nanti air mata automatik kua so ckp ja dlm blog ni .sory la sapa yg menyampah tu kan .hmm :)


*dulu awak penah mintak hati kat saya then saya bagi gambar ni .saya ckp jga hati KITA elok2 ae .heee sweetnya kita dulu .kita bukan couple pown tapi kita rapat sangat .hmm sbb tu la saya mula sayang awk lebih dari seorang kwan .hmm :'(*

untuk kaum adam di luar sana ,jangan beri harapan kpd kaum hawa bila awk tiada perasaan apa apa dkt dia nah .kesian hawa nanti dia merana .merana mcm saya .tapi saya ,inysaallah akan kuat :') doa kan saya yaa .



Older PostNewer Post
Navigation here


Talking Here


Hello guys :) Hai and Hai . i'm anis ,owner for this blog . do follow me ! please respect my blog . thanks you babe :)


Rules Here


Please respect my blog if you are stalking ! At the first ! Lets follow this blog or i'll kill you*joking dude*

Credits



Shoutbox