anis.paris.london.oneday
jum kawan nak ?
Wednesday 4 September 2013 ✿ 06:27 ✿ 0 Paris
hai hampa semua .apa khabaqq ?hihi .perghh berhabuk dah belog tersyang ni .semua disebabkan sibuk dengan study .hohoho .biasa lahh dah sem 2 ni dia makin sibuk ah kann .subjek makin susah .hikhok .haaa hampaa mcm mana ?rindu aku dak ?hehehe .tahu ah takdoo .sapa sangat laa yang baca belog aku hat tak berapa nak indah ni kann .hihi .tapi its okayy asalka semua cerita dalam belog ni menjadi sejarah dalam hidup aku .kadang kadang bila baca boleh menitis air mata sorang sorang .hoho .so nak cerita apa hari ni ?hahaha tahh tiada idea .cuma nak habaqq rinduuu blog woiiii !!

final lagi dua minggu lebih mcm tu ahh .sem ni serius aku usaha lebih sikit .kurang main and aku harap result sem ni gempak dan takda lagikk yg kena repeat :'( .tsk tskk .menyesal sem lepas banyak laghaa .arghhh .kalau boleh nak bagi mama dgn bapak dekan sem ni .insyaallah i will try my best :) .hihihi .

hmmm ramai yang komfiuss dgn aku ,aku ni ada bf ke tak .hahaha .senang cita aku ni single lahh .bebasss .haha .yelaa kalau ada bf punn mcm takda baik umum jee singleee kann kannn .mr right tak jumpa lagikkk .komfem kalau balik rumah ty org pakat tanya takan tak jumpa bf kod kat u .hahaha .aku mai u ni belajaqq bukan nak cari calon menantu untuk mama dgn bapak .insyaallah kalau ada yang berkenan dan dia suka ke aku ,aku takel dia .hahahaha .takan takda yang berkenan ?hahaha mesti la ada tapi depa tak berkenan kat cekk .lalalala~ .

sudah sudah terselit cinta pulak disituuu .ni ni hampa yang baca blog cek ni mai laa follow aku kat twitter .tweethandle twitter aku @missaniys .mai ahh follow nahh .kita kawan dekat situuuu .wechat ?hahaha .ada ada tapi biarlahh rahsiaa .kekekeke .haa sapa ada instagram ?jum follow aku kat anishhs .kat situ hampa boleh laa tgk gaya aku yang gila kamera ni .hehehe .twitter gn instagram mmg aku aktif .kalau kat blog ni jarang sbb malas buka laptop .haha .ada assingment baru buka .hahaha .

sudah sudah penat menaip nii .mehh tgk sikit muka aku yang makin gemukkk ni



Older Post
Navigation here


Talking Here


Hello guys :) Hai and Hai . i'm anis ,owner for this blog . do follow me ! please respect my blog . thanks you babe :)


Rules Here


Please respect my blog if you are stalking ! At the first ! Lets follow this blog or i'll kill you*joking dude*

Credits



Shoutbox